sudah TUKAR ka?

INGAT tak cerita RM5 je hari tu. Hmm ni cerita di kedai sama la. Tapi bukan pasal aku dapat makan dengan bayar RM5 lagi tapi pasal benda lain.
Ahad lepas, aku makanla kat kedai tu. Maklumlah, dah lapar...hujan pulak tu. Tapi lepas aku order, aku tengok nama kedai tu dah tukar. Uniform pekerjanya pun dah tukar walaupun orangnya agak2 aku masih sama.
Namanya dah tak macam nama Melayu lah. Jadi jadi lain. Yang tak bestnya, bila aku tengah makan ada pulak yang bagi soalan maut tahap gilababeng.
"Ko agak2 ayam tu diorang sembelih tak?"
Aku dengan takde feeling terus makan je. Dalam hati menyumpah...sah esok aku tak datang sini lagi.
Masalahnya kat mana la pulak aku nak makan lepas ni. Sebelum ni aku dah boikot satu kedai sebab makanannya cam hampeh..kena bawak bekal la jawabnya. Tak pun kena start kereta, cari port lain...

p/s ini lagu fav aku untuk Februari: Kau Yang Punya-Malique feat Najwa/I Hate This Part-Pussycat Dolls/Entah-Afgan/Greenlight-John Legend feat Andre 3000/Cinta Adam dan Hawa-Misha Omar

Comments

Popular Posts