MELANGSAI 2009

DALAM tempoh beberapa hari ini, aku sedang sibuk dengan projek MELANGSAI 2009. Apa tu? Ia cuma perkara-perkara kecil yang perlu aku buat sebelum menjelang 2010. Aku tak la letakkan tekanan untuk siapkan semua tugas tu tapi Alhamdulillah, semuanya berjalan seperti dirancang. Sekurang-kurangnya 10 tugas aku dah buat antaranya:
1.bayar bil
2.selesaikan tugas di ofis
3. beli barang keperluan
4. servis kereta
5. save the day (of course)

Akhirnya 2009 pun berakhir. Atau boleh kata sedekad sudah berlalu. Banyak yang aku alami, lalui, pelajari yang akhirnya mematangkan aku, membentuk siapa aku sekarang. Tidak dinafikan 2009 cukup menguji perasaan, sejauh mana ketahanan menghadapi pelbagai duga (lihat saja post '10 lagu 2009'). Tapi orang kata, Tuhan berikan ribut dan petir kerana ia mahu hadiahkan kita dengan pelangi.
Selamat tinggal 2009. Selamat tinggal dekad pertama millenium. Selamat datang ke 2010. Aku akan teruskan kembara ini.

KEEP THE FAITH, STAY SANE AND KEEP ON MOVING...

Comments

Popular Posts