1 MINGGU 2010

DIAM tak diam sudah seminggu 2010. Semua orang mengharapkan yang terbaik berlaku dalam hidup mereka untuk tahun ini. Aku tak terkecuali.
Tetapi entah di mana silapnya, minggu ini penuh dengan tekanan pula buat aku. Harapan demi harapan hilang tiba-tiba. Minda aku kosong. Tak boleh berfikir sesuatu yang posistif, semuanya nampak negatif. Aku cuba lawan tapi macam cuba selamatkan orang yang berada tengah lingkaran api tapi apa yang aku buat hanya berlari di keliling saja.
Aku cuma boleh cakap "you may need a blue sky holiday" (Bad Day-Daniel Powter) bila jadi macam ini, tak pernah pula aku rasa terdesak sangat nak bercuti.
Cuma apa yang boleh aku pastikan semuanya akan berlalu, baik buruk atau baik, sama ada selesai atau tidak misi aku, "this too shall pass"

Mudah-mudahan

Comments

Popular Posts