menangani TRANSFORMASI

OK, aku akui banyak yang sudah mula berubah sejak kebelakangan ini dan kini aku sedang menyesuaikan diri dengan perubahan itu.
Ia satu proses yang cukup menyakitkan tetapi membawa bersamanya pengalaman dan pembelajaran. Aku buka hati untuk terima semua itu.
Cuma aku harap perubahan itu akan membawa aku ke tahap lebih tinggi dan bukannya jatuh menyembah bumi.
Kalau jatuh pun aku akan bangkit kembali...
(walaupun pada hakikatnya masih ada yang belum berubah...)

CARTA LIMA MEI
1. Rocketeer- Far East Movement feat Ryan Tedder
2. On the Floor-Jennifer Lopez feat Pitbull
3. Coming Home- P Diddy feat Dirty Money and Skylar Grey
4. ET-Katy Perry feat Kanye West
5. Mata Hati- Nubhan

CARTA SUKAN MEI
1. Barcelona juarai Champions League
2. Kes enam atlet lari ujian doping
3. Man Utd juarai EPL kali ke 19

Comments

Popular Posts