sakit POWUTTT

SALAM AIDILADHA....

Tau je la musim Raya Korban ni, banyak betul kenduri tak termasuk juadah raya yang penuh dengan rempah ratusnya.
Kat rumah mak andak aku, ada kenduri khatan sepupu aku. Kesian pulak tengok dia tak dapat makan, lauk sedap-sedap pulak tu. Kari kambing, sambal ikan sembilang, acar sayur dan ikan puyu, gulai tempoyak, cencaluk, ikan goreng, lepat ubi dengan air sirap limau. Rambang mata dibuatnya.
Akibatnya aku pulak yang merana esoknya. Sakit perut. Adeh...
Lepas tu nak kena drive balik KL ikut jalan lama sebab highway jam, aku pulak tak berapa familiar jalan tu sebab sebelum ni orang drive, aku buat-buat tido je. Nasib baik berjaya sampai KL tiga jam kemudiannya. (sambil tahan sakit perut ni). Adeh...


Lagu fav untuk Nov: Always Be My Baby-David Cook/Falling For You-Colbie Callait/Cerita Kedai Kopi-Malique feat Salam/Nur Kasih-Yassin/Bukan Gempak-Adam

Comments

orang kertas said…
ehem! itu pejam-celik dah tutup kedai la heh heh. ada bukak kedai baru haha

Popular Posts