SETAHUN sudah

DIAM tak diam, dah setahun usia blog ni. Sebenarnya 8hb hari itu. Tapi aku bercuti pula, tak ada masa nak update blog ni. Sesuatu yang menarik berlaku dalam hidup. Alhamdulillah.
Ok. Jadi apa yang dicapai sepanjang setahun ini? Best ke blog ini? Tercapai ke objektif lahirnya blog ini? Objektif? Besar maknanya tu. Sebenarnya aku pun ada terfikir mengenainya masa awal-awal dulu. Nak buat inilah, itulah. Macam2 nak buat (macam lah ada orang baca blog ni).
Tapi aku puas hati jugalah sebab beberapa entry nampaknya terus konsisten antaranya:
1. puisi
2. komik lama
3. carta lagu (entahapahapantah)
4. apa2 yang aku rasa nak masukkan...

Tak mengapalah. Aku rasa ini pun dah ok.
Yang penting tahu apa yang kita cakap, bukan terikut2 orang...hahaha

p/s lagu fav bulan Oktober : With Arms Wide Open-Creed/21 Guns-Green Day/Masih Jelas-Hafiz/Nur Kasih-Yassin/You Make It Real-James Morrison

Comments

Popular Posts